Twingly statistik

onsdag 17 mars 2010

Fotbollspelare utanför planen

I lördagens Melodifestival gjorde bandet Casablanca sin version av Ernmans La voix. I bandet spelade bl. a Mats Rubarth. Mats är fd fotbollspelare i AIK. En gång såg jag honom på stan. Han var mycket mindre än jag väntat mig. Jag vet inte varför jag väntat mig att han skulle varit stor, från läktaren ser alla rätt små ut. Jag har även sett Stefan Ishizaki också han Aikare. Han var också mindre än jag trott. Jag förtår inte varför jag bara ser Aikare. En gång har jag sett en Djurgårdare, Stefan Rehn på Coop Forum i Bromma. Han såg också liten ut men det kan bero på att han hade en stor jättefull kundvagn med sig. Jag vågade inte gå fram och säga något utan stod och tryckte bakom bananerna. Det ångrar jag nu för nu är Stefan tränare i IFK Göteborg så jag lär inte träffa honom på Coop mer.

1 kommentar: