Twingly statistik

tisdag 23 mars 2010

Nakenchock

Enligt tidningar förlorade det vitryska hockelandslaget mot Schweiz i OS för att finska hockeydamer gick omkring "nakna utan skam i kroppen" i samma omklädningsrum. De kunde helt enkelt inte fokusera. Jag förstår dom, herregud en naken finsk hockeydam kan ju få vem som helst ur balans. Finnarna nekar dock men det gjorde väl de dopade längdskidåkarna också för ett par år sedan? Är nakenhet den nya dopingen? Kommer vi i sommar OS att få se nakna kroatiska handbollsspelare utan skam i kroppen försöka få de koreanska ur balans? Frågorna hopar sig.

3 kommentarer:

  1. Jag antar att du menar filmen på Alice blogg och inget jag lagt upp. Rädd och rädd men det var en äcklig bild

    SvaraRadera
  2. HiHi!
    Jag bara undrar om du vill vara dagens blogg imorn?
    Isåfall kommentera på min blogg.
    Ps: Det är inte försent jag har all möjlighet att ändra i inlägget ;)
    Puss / Alice

    SvaraRadera