Twingly statistik

onsdag 12 maj 2010

Respekt


Mitt nästa jobb blir att jobba för Time Out! Ja, inte som panelkomiker tyvärr...men i redaktionen. Fick jag välja tre gäster så skulle jag vilja se följande.
  1. Frida Eldbrink, basketspelare. Jag tror inte alla förstår hur stort det var att Sveriges U19 landslag spelade VM-final mot USA 2007. VM-FINAL!!! Dessutom blev Frida vald till mest värdefulla spelare. Respekt.
  2. Jonas Buud, extremlöpare. Jonas berättade om sin seger i Swissalpine marathon på en löparresa jag var 2008. Året efter vann han igen. Vi talar alltså om ett lopp på 78,5 km med en höjdskillnad på 2320 meter. Respekt.
  3. Ingmar Stenmark, fd alpin skidåkare. Kanske inte det mest originella fast för oss som växte upp på 70-talet så är han en legend. Respekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar