Twingly statistik

torsdag 8 oktober 2015

Nerver av bomull

Så är det. Varenda gång före ett ståupp framträdande ångrar jag mig. Varför håller jag på med detta, undrar jag och suckar över att jag kunde haft en trevlig kväll framför tv:n istället för att ranta iväg till någon klubb. Tänker idrottsstjärnor så också? Suckar Serena Williams över att ta bilen till flushing Meadows och US Open? Ångrar sig Sarah Sjöström när hon packar för höghöjdsläger i Sierra Nevada. Jag tror inte det. Jag kände aldrig så här när jag spelade basket. Nervös inför en final ja, men det här andra, nix pix.
Men ståupp är speciellt. Och det säger jag inte för att verka mallig. Det bara är så.
Och så efteråt, så himla kul! Varför gör jag inte det här oftare!
Oftast i alla fall.
Nåväl, dags att gå till Södra Sällskapet. Showtime 20.00
Puh.
Laddar med Djurgården Hockeys nya introfilm.
Blir lite fnissig.
De tar i så.
Men det är bra. Det är så det ska va. Stockholms stolthet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar