Twingly statistik

tisdag 28 april 2015

Jakten på klippet

Alltså jag skulle ju skriva något om Therese Sjögran. Något om att hon slutar efter säsongen och sedan ska bli sportchef i Rosengårds. Att ja tror det blir bra. Jag skulle illustrera det. Med något. Så jag letade klipp på Youtube. Såg henne prata hos Malou, såg hennes drivas med av Seger. Såg henne ge matchanalyser och vinna diamantbollen. Och så letade efter den gången hon var med i Time out som jag jobbade med. Men så flög jag iväg ut. Ut på Youtubes oändliga vägar och jag tittade på kvinnliga basketdomare, funny football momenst som inte alls var så funny, det amerikanska fotbollslandslaget på OS i London och till sist det här. Surfare. Vilket inte har något alls med Sjögran att göra men jag blev helt skakig av de här bilderna. Fatta kraften i dessa vågor! Jag är helt tagen. Och kär i surfare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar