Twingly statistik

tisdag 17 februari 2015

Not the name of the day

Igår läste jag att kvalet fråb Hockeyallsvenka till SHL (vill fortfarande säga Elitserien) skulle byta namn. Med en ny sponsor skulle det heta Meca hockey race. Meca är en bilverkstad. Alla verkade jättenöjda. Dock inte jag som är gammal och helst inte vill se några förändringar alls. Det är såklart därför som jag högst motvilligt kallar Elitserien för SHL. Men jag har dessutom svårt när sponsorerna bestämmer namnet. Ja, jag vet "det är framtiden, går inte att göra något" osv osv.



Men så idag läser jag att nix, pix kvalet ska inte alls byta namn . Hockeyförbundet säger nej och jag drar en lättnadens suck samtidigt som det känns som om någon missat något här. Klart igår idag något helt annat,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar