Twingly statistik

fredag 11 januari 2013

Rajalakso style

Jag gör som Sebastian Rajalakso. Jag svarar på samma frågor han fick i tidningen Djurgårdaren. Varför då kan man undra. För att jag kan. Så här svarar jag.
Vad brukar du äta till frukost?
Te, ägg, mjölk och branflakes. När jag är duktig.
Vad har du för favoritmusik?
Allätare, precis som Rajalakso.
Vem styr musiken i omklädningsrummet och är det bra musik?
World class. Sådär.
Vem är den kändaste person du känner?
Babben eller Johan Glans. Men pappa känner Max von Sydow!
Vilka var dina fotbollsidoler när du växte upp?
Anders Grönhagen, Paolo Rossi och Marco Tardelli.
Vad hade du för favoritlag som yngre?
Djurgården och Alvik Basket.
Kan du spela något instrument?
Nej, men har spelat fiol som liten.
Vad ser du helst på tv?
Just nu Allt faller, en otroligt bra skildring av humorvärlden.
Vilken är den bästa film du sett?
Gudfadern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar