Twingly statistik

lördag 12 januari 2013

Rajalakso style del 2

Från tidningen Djurgårdaren, här är mina och Rajalaksos svar.
Har du någon favoriträtt?
Spaghetti alle vongole
Berätta något alla inte vet om dig. Har du någon dold talang?
Nä, jag är snabb att visa de talanger jag har.
Vilken av dina fotbollsinsatser i DIF-tröjan är det mest stolt över?
När jag lyckades klättra upp på ett staket i i ett derby och stämningen mot Partizsn Belgrad hemma. Och de gånger då jag åkt till bortamatcher långt hemifrån själv för att heja.
Vilken är den bästa match du sett?
Jag kan inte svara på det. Sjukaste var nog hemma mot Öis 2009 när vi höll på att åka ur. Hur många var vi sista 20? 9? Galet spännande. Vinsten 2-1 gjorde att vi grejade kontraktet. Det var verkligen DIF mot rubbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar