Twingly statistik

måndag 1 augusti 2011

Sammanfattning av min dag

Jag lider när klockan ringer kvart i sju efter semestern.
Jag kvaddar mitt "nu ska jag skärpa mig och äta nyttigt-tänk" redan efter en timma på jobbet när det bjuds på fika och världens godaste kardemummabulle.
Jag skrattar när vi spånar nya ronder till Time Out.
Jag halvsover på tvärbanan till Bromma där jag äter kassler till middag i föräldrahemmet.
Jag pratar i telefonen hela vägen hem till västra Södermalm.
Jag packar träningskläderna inför morgondagens löppass med Fredrik.
Jag lider med Halmstad när jag kollar Sportnytt och ser att de torskat igen.
Jag förvånas över att en Malmöpolis refererar till "bomber" som kastades in i ett reportage om efterdyningarna av den avbrutna matchen.
Men hallå, det var väl ändå knallskott det handlade om eller?
Go'natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar