Twingly statistik

onsdag 2 juni 2010

Briljant humor

Jag läser tidningen Cafés intervju med Zlatan där han fått besvara frågorna via mejl. Nackdelen med detta är att det blir ju inga följdfrågor. Så när Café frågar vem Zlatan tycker varit den viktigaste mannen i Sverige de senaste 20 åren och han svarar
"Kungen, helt klart. Han är ett PR-proffs och representerar Sverige med bravur alla sammanhang. Dessutom är han en cool kille. Har briljant humor och kör för fort och sånt."
Så vill ju jag fråga -Briljant humor, hur menar du nu? Och det här säger jag inte med ironi utan jag undrar på riktigt varför Zlatan tycker kungen har briljant humor. Jag säger inte han har rätt eller fel, jag har ingen aning men briljant humor är inte det första jag tänker på när jag tänker på Kungen. Men som sagt, svaret får jag aldrig eftersom ingen kan ställa en följdfråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar