Twingly statistik

fredag 17 september 2010

Saker jag tänker på när jag löper

Eller springer kanske jag ska säga, jag är ju ingen katt.
1. De som inte följer högerregeln och vägrar väja när vi möts i spåret, varför gör dom det? Det blir ibland som ett chickenrace. Vem väjer först? Varför blir det alltid jag?
2. De här Army-gänget jag mött två ggr senaste veckan när jag gått ut halv sju, ja, det är knappt jag tror det själv men 6.30 har jag i ösregnet gett mig ut och sprungit och då har jag mött de här gänget i collegetröjor med ARMY tryckt över bröstet. Det ser ballt ut men collegetröjor i regn och blåst??? Kan inte vara vidare skönt.
3. Det är inte långt kvar nu. Fast det är det ju. Under 75% av löpturen så är det ju långt kvar men ändå tänker jag så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar