Twingly statistik

torsdag 17 mars 2016

Tour de della sport

Och en sen recension.
I fredags såg jag den enda podden jag lyssnar på, live. Simon Chippen Svensson och Jonathan Fuck up Unge kom till Stockholm med sin sportsatir. Jag gick dit med mina kollegor från Idrottagalan varav den ena håller på fel lag. Vi pratade inte om svenska cupen. Ok, nästan två timmar sportsnack på hög och rolig nivå. Bäst är snacket om Hussfeldsts helt osannolika kommentarer angående en våldtäktsdömd spelare.  Unge är ju ett geni! Vet inte hur jag ska beskriva det men det är något med hans ton. Bara det att han hade sin mamma Cecilia Hagen i publiken och drog in henne var kul. Gå och se om de kommer förbi. Annars lyssna på podden.
Synd bara stt Svensson stod i ljuset sv en powerpoint hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar