Twingly statistik

torsdag 20 mars 2014

Innan jobbet

Var jag på ett yogapass jag inte varit på förut och vad ska jag säga?  Det är roligt på varje yogapass pratas det om att man inte ska prestera, man ska älska sin kropp osv samtidigt ska man göra de mest märkliga rörelser. För att inte säga omöjliga. Det är kobror och solhälsningar, krigare och fiskar. Prestera eller ej jag kan inte påstå att jag älskar min kropp efteråt...
 Älskar dock mitt nya jobb! Manus och redaktör på Hårdvinklat. Kristoffer Appelqvists egna program med olika komiker på TV3 med bl a Annika Lantz och Oma Söderholm. Vill ni vara publik? Inspelning tisdagar på Filmhuset kl. 17.30 med start om 1,5 vecka. Mejla publik.jarowskij@jarowskij.se 
kodord Sportslinkan. Minimiålder 18 är. Kom! Det blir kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar