Twingly statistik

lördag 21 september 2013

Gott och blandat

Inte mycket sport idag. Jo, jag träffade min gamla lagkamrat Linaav en slump på bio. Lina är faster till Ludde Håkanson, basketlandslagets yngste spelare alltså. Fö en kopia av sin far Olle. Riktigt trevligt snack som utmynnade i löften om att vi ska ta en fika snart. Jag såg Woody Allens Blue Jasmine med min gamla vän och kollega från garderoben på Oscarsteatern. Hon sa kvällens roligaste kommentar apropå "alla stackars föräldrar dom måste gå på sina barns fotbollsmatcher på helgerna och få blir de ändå inte fotbollsproffs". Helt onödigt alltså. Till sist var jag otroligt glad att se en hyllning till vår chef på just Oscars, den forne Sandrewchefen Göran Lindgren. En stor man. Därefter Rolfs kök'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar