Twingly statistik

tisdag 6 augusti 2013

Dagen efter

Simon Bank säger det bra idag i Aftonbladet. Vilket tryck det var igår. Det får mig att längta efter derbyt. Överhuvudtaget får Tele2 Arena ett högt betyg. Ok, konstgräset gillar jag icke och varför är det trånga trappor att gå i? Ute i Europa, Madrid så åker man ju rulltrappa. Det kan väl knappast vara Folkhlsoinstitutet som ligger bakom? Öl och matförsäljningen har jag inte testat men vet att det var dåligt på premiären, tror dock att det handlar om barnsjukdomar.
Men man ser fantastiskt bra, grym akustik, man sitter, som sagt, skönt, det finns många toaletter.
Det enda som känns konstigt är väl att min, MIN, fina plats innehas av någon Bajare någon annan dag i veckan...
Om ni vill läsa om varför Tele 2 vinner över Friends så läs Anders Lundqvists text i DN här.
Hur Friends som behöver minst 100 arrangemang per år för att kunna gå runt, ska kunna bära sig fattar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar