Twingly statistik

fredag 21 december 2012

Jag tog en paus

I julstökandet.Jag gick på bio. Bion ligger en minut från min bostad. Faktum är att jag aldrig haft längre än fem minuter till en biograf var jag än bott. Det är nog ingen tillfällighet. Jag gick på bio och såg den här. Fredrik Sahlin på Svt tyckte den skulle hetat "Äta, knulla, dö" istället. Det tycker inte jag. Pryd som jag är hade jag haft svårt att gå och se en sådan film. Och det hade ju varit synd. För den var bra. En del slagsmål var det. Då blundade jag. En hel del sex också. Då tittade jag. Rost och ben är tydligen smaken man får i munnen efter en hård smäll i huvudet. Jag borde kanske gått på hockey. Men Hovet låg minst 30 minuter härifrån och Djurgården klarade sig fint utan mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar