Twingly statistik

torsdag 25 oktober 2012

Nä, det trodde jag inte om Offside

Via Aftonbladet läser jag idag att en av mina favorittidningar Offside publicerat en Floppelva, eller det är chefredaktören Anders Bengtsson som satt ihop den. Jag gillar inte det. Kanske är jag blödig, kanske får "välbetalda proffs stå ut med detta" men jag förstår inte poängen? Varför liksom? Det har noll nyhetsvärde, är bara taskigt. Nix pix Anders Bengtsson, det här trodde jag inte om Offside. Det känns mer som en kvällstidningsgrej faktiskt.
Bra Kjetil Waehler som mejlade och sa ifrån.

Och för er som undrar så här ser den ut:

FLOPPLAGET ENLIGT ANDERS BENGTSSON

Målvakt: Jonas Sandqvist, Örebro SK.
Högerback: Kebba Ceesay, Djurgårdens IF.
Mittback: Patrik Haginge, Örebro SK.
Mittback: Kjetil Waehler, IFK Göteborg.
Vänsterback: Erik Edman, Helsingborgs IF.
Defensiv mittfältare: Tobias Grahn, Örebro SK.
Defensiv mittfältare: Yussif Chibsah, Djurgårdens IF.
Offensiv mittfältare: Wanderson, Gais.
Offensiv mittfältare: Tobias Hysén, IFK Göteborg.
Offensiv mittfältare: Andreas Drugge, BK Häcken.
Anfallare: Johan Oremo, Gefle IF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar