Twingly statistik

torsdag 12 januari 2012

Ang. John Guidetti

Försöker svara på en kommentar jag fick igår, jag får ju inte så ofta kommentarer så det vill man ju göra. Men det vill sig inte riktigt med kommentatorsfunktionen så jag kör ett eget inlägg istället.
Calle Svensson skrev

Riktigt fåniga kommentarer. Är det så svårt att se en kille spontant jubla, hyssja idioter som buar, hålla armarna i kors som payback? ska alla svenskar bara se mesigt glada ut, det räcker nu. Sluta tjata om när ngn sticker ut det får räcka nu. Du e otroligt tjatig tant inte rolig alls!!!.

Jag håller med dig, det räcker nu. Jag skriver ju det i inlägget faktiskt. Jag är otroligt tjatig, har ju skrivit en 1200 inlägg och av dom har en fyra fem handlat om målgester. Det är inte roligt alls. Men jag tror du missförstår mig, jag älskar spontant jubel men det är ju precis det armar i kors för payback inte är. Och nej, det är inte så svårt att se någon göra utstuderade målgester bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar