Twingly statistik

lördag 15 oktober 2011

Inte så mycket sport kanske

Men väl en gammal världsmästare på scen, Frank Andersson. Såg Ladies night med Annette, som inte visst att bara tjejer var tillåtna i publiken. Kom in i matchen, Annette!
Jag hade fått biljetter eftersom jag varit med och skrivit på ett litet hörn, ett pyttelitet hörn.
Vet inte varför jag känner mig tvingad att påtala det, att jag inte köpt biljetterna själv men det gör jag. Fast showen var faktiskt riktigt bra, bättre än förra året tycker jag.
Thomas Järvheden frågade "Vill du ligga med mig nu?", Frank var "too sexy for his shirt" och Stenmark tog i med ett "I love you baby, na, na , na na, na ,na" Ja, ni vet. Allt medan jag satt med väskan i knät och oroade mig för alla tjejer i högklackat som gick i Globens branta trappor.
Då kände jag mig lite gammal och det gjorde jag även när Erik Saade äntrade scenen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar