Twingly statistik

måndag 19 september 2011

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!


Hela säsongen är räddad! Alla erbarmeliga matcher. Allt är förlåtet!
Och så här såg jag ut 16 minuter före avspark. Sedan satt jag och 24.000 andra likt en skolklass och hyssjade på varandra eftersom vi skulle vara tysta de första tio minuterna. Det var en protest mot Svenska Fotbollsförbundet. Och det var väldigt tyst. Förutom allt hyssjande då.
Sedan sjöng och skrek jag i 90 minuter. I synnerhet när Kennedy gjorde ett mål. Efter paus blev det en massa bengaler vilket var ganska mäktigt även om det är förbjudet. Det här var också en protest fast den deltog jag inte i. Jag tittade bara på. Sedan tittade jag lite på poliser i kravallhjälmar innan jag tog bussen hem. Och där tittade jag på Sportnytt och sedan ABC.nytt. På ABC-nytt sa nyhetsankaret att "det slängdes in bengaler på plan". Det gjorde det inte. Rapportaer rätt om ni ska rapportera.
Roger Bjelvenius tog bilden. Tack Roger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar