Twingly statistik

fredag 3 juni 2011

Fakta

Jag har ingen smart telefon. Jag är inte speciellt smart själv. Jag kopplar aldrig upp mig via mobilen. Mest för att det verkar jobbigt. Att lära sig. Det betyder att jag ibland hamnar i skuggan. Medieskuggan. Hela dagen har jag legat/simmat på Eriksdalsbadet så jag visste inte att Tobias Hysén ska starta i landskampen ikväll, att Nadal nu bara är en seger från Borgs rekord. Jag läste just vad Borgs rekord var men jag har glömt det. Osmart. Ändå vill jag inte att Nadal ska sno rekordet. Jag märker att jag vill Nadal ont. Jag gillar honom inte. Hysén däremot gillar jag.
Nu spelar det ju inte så stor roll att jag inte vet allt så fort det händer, (inte vilka jag gillar eller ogillar heller för den delen) men ibland är det ju bra om man ska blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar