Twingly statistik

tisdag 8 mars 2011

Utlämnande blogg

My Gerndt heter fotbollspelaren Alexander Gerndts fru eller fd kanske man ska säga. De verkar vara lite si och så med den saken. Jag har ju skrivit om hennes blogg tidigare men kan ju inte säga att jag läst den så värst mycket. Men oj, vad hon lämnar ut sig och ja, sitt ex också. Vad sägs om denna rad?

Att man aldrig har haft ett jobb och den hånfull frågan "Ja men hur mycket pengar har du på ditt konto, jag har ju så jag klarar mig". Och sen det där hånskrattet som jämt funnits där och som jag bett honom miljoner gånger att lägga av med. Han berättat att han skiter fullständigt hur jag mår och att han skall göra mitt liv till ett helvete. Som det inte redan varit det till och från i 5 års tid.

Kanske ska jag vara något mer privat i min blogg? Tror inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar