Twingly statistik

fredag 31 december 2010

Årets

Årets Sista löptur: Och jag ser rätt sliten ut.
Årets Bästa: Att jag började träna med en personlig tränare. Men inte vilken personlig tränare som helst utan Jimmie Antman. Bättre finns inte.
Årets roligaste: Derbyvinsterna mot AIK. Framförallt i fotboll. Djurgår'n vi är bäst i stan!
Årets Oj då: Att Emma Green hoppade över 2 meter. Det trodde jag aldrig.
Att jag varit på gymmet kl.07.00 Det trodde jag aldrig.
Att jag tog hela barnotan på hockey DIF-Modo, Vad stor den var...
Årets Sämsta: Alla sjukdomar, mammas lungfibros, Hjördis italienska åkomma, Nisse Ekmans srtoke.
Årets ser jag fram emot: Göra milen under 55 min. Det är dags nu.
Åka till Irland. Det är dags nu.
Fika med Ulrika Hedberg. Det är dags nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar