Twingly statistik

lördag 27 november 2010

Böter

Verkar vara poppis bland idrottsklubbar. Helsingborg fotboll ska tydligen vara bland de "värsta". Där kan du visst få böta för det mesta. Det kan handla om allt ifrån att komma för sent till att glömma stänga av mobilen. Ser på Hockeykväll att AIK hockey inte är så dåliga dom heller. Passera skogränsen-böter, slå sönder klubban-böter. komma för sent-böter, sitta svettig i soffan-böter, lämna "spår" i toan-böter osv Jag vet inte men det känns lite fånigt. Ok, till en viss gräns men nja, eller så är det just lite böter jag skulle behöva. Sov en timma längre än jag tänkt idag-böter, slängde DN på golvet när jag läst färdigt den i sängen-böter, klev på svettiga träningskläder när jag gick upp-böter. Fasen, jag kommer att bli rik innan jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar